سلام خانومای قمی کدوم قاسمیان برای سنو ان تی پیشنهاد میکنید

۳ پاسخ

من جز مستقیم کسی دیگ رو قبول ندارم واقعا دقیقه هرکی هم تو انتی رفته درصد هم بهش داده همون شده

من خودم پیش علی اصغرش میرم راضیم
جفتش میگن خوبه
یکمی جدی تره علی اصغره

محمدرضا بهتر

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری