خانومای قمی سنوگرافی آنومالی قاسمیان چقدر میگیره؟

۵ پاسخ

قاسمیان پویا چندروز پیش آنومالی دادم
آزاد ۲۲۷۰ با بیمه ۱و۸۰۰

تومن۲۲۰۰

ببخشید انومالی ازمایش هم داره؟اخ من سراون‌یکی بچه هام ازمایشش وندادم فقط سونو رفتم ازمایش غربالگری اول وداده بودم باسونو

من بیمه دارم
نمیدونم

۱/۸۰۰تومن

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آینور❤️آیلین مامان آینور❤️آیلین هفته بیستم بارداری