۶ پاسخ

دیگه دادی دیگه😅

مگه دادی ک میگی دوست داره؟
مربا زوده شکر داره شکر تا یسالگی ممنوعه

مربا خیلی شکر داره عزیزم براش خوب نیست

مربا که شکر داره تو این سن نباید شکر و نمک بخوره بچه

زیادشیرین نیس؟؟؟بدغذامیشه بعدا

مربا خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی