۵ پاسخ

تپش قلب زیاده

من همیشه فشارم رو ۸ خیلی پایینه ولی ازاول همین بوده خیلی خوب باشم فشارم رو ۱۰ باشه

سلام من قبل بارداری فشارم همیشه رو ۸بود الان هم همونجوری البته از دکترم پرسیدم مشکلی ندارع گفت تو بارداری خیلی خوبه فشارت

تپش داری ؟
باید ضربان قلبت ۱۰۰ باشه

10تا 12اوکیه ولی حواست باشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری