سلام مامانا 😍 اینم از ان تی بچه من

تصویر
۱۰ پاسخ

خداحفظش کنه
طول سرویکست کمه

خدا حفظش کنه عزیزم انشاالله بسلامتی بدنیا بیاد
واسه ما هم دعا کن

مبارکت باشه
انشالله سالم بغل بگیری

اوخی جووووجه
خدا حفظش کنه دیدی چیزی نبود

مبارگه عزیزم
بین سونو قلب و ان تی باز سونو رفته بودی ببینیش

پسرع؟

الحمدالله عزیزم

خوبه طول سرویکست ولی امکان داره بیاد پایین استراحتت رو بیشتر کن من انتی ۳۶ بودم انومالی ۳۳ الانم میدونم اومده پایین چون استراحت نداشتک

یکم پایین ولی تا انومالی می‌ره بالا کجا رفتی چقدر شذ

طول سرویکسم خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان ماکان 💙 مامان ماکان 💙 ۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان زهرا و محمد🩷💙 مامان زهرا و محمد🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان مهوا گلی مامان مامان مهوا گلی ۵ ماهگی
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی