خانما برای سوزش معده چیمیخورین خوب میشه

۵ پاسخ

پنتوپرازول ۲۰

فاموتیدین 40

دمیترون

اب و عرق نعنا خوبه
قرص فاموتیدین هم خوبه

من شیر سرد میخورم‌بهترم میکنه

سوال های مرتبط

مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری