۱ پاسخ

من برا ی پیاله ماست خوری ۷ تا بادام میزارم تو آب جوش چند دقیقه بعد برش میدارم پوستش رو میکنم با ی استکان آب و گوشت کوب برقی میکس میکنم بعد از صافی رد میکنم دو قاشق کوچیک بهش ارد برنج میزنم یکمم کره میریزم میزارم رو گاز مثل فرنی میپزی

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان دخملی💓 مامان دخملی💓 ۱۴ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی