و منی کە همش هوس سالاد شیرازی میکنم 😂😃

تصویر
۲۳ پاسخ

من ميخورم بالا ميارم

منم همش گوجه خيار صبحونه میخورم یا سالاد شیرازی یا ماست خیار😍😋

و منم گوجه خیار پنیر ماست هیچ جوره نمیتونم از ماست بگذرم کنار گوجه خیار گردو و کنار ماست نعنا میخورم انشاالله که هیچی نمیشه

بچه من ولی پسره عزیزم با ویار اینا

عاشقشو با فلفل سیاه

منم همینم نمیدونم چرا😂😭

جوجله ایشتیای لیه🥺🥺

منم خیلی دوس دارم بچتون جنسیتش چیه

منم سه چهار روز از هفته باید کنار غذام باشه🥹

ویار منم همین بود بچم دخمله

من بیشتر هوس اب دوغ خیار میکنم تو این هوای سرد😐 بچه نمیگه من یخ میزنم ا🥶

چه درشت درست کردی ،من که شیرازی نیستم اما شیرازیا حساسن 😂

عاشقشم 😂😋

من بیشتر اسفناج و ماست و بورانی اینا دلم می‌خواد

به به🫠🫠🫠

منم دلم خواست

منم عاشقشم

منم همش گوجه خیار میخورم یا سالاد شیرازی یا صبحانه با پنیر دیگه دوربریام بدشون اومده
بچه شماچیه؟

منم اینجوریم...عاشق گوجه خیار شدم😂

منم دیشب باآبغوره درست کردم یه دل سیرخوردم😂

چیه بچت🥹

نوش جونت زیاد روی نکن گلم سردیت نگیره یا معده درد

منم همینم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی