۴ پاسخ

من میزنم چاق میشم عصبی بی حوصله 😑🫩ولی میزنم چون تیروئید هم دارم همین بلا رو سرم میاره😂✋️

من میزدم عصبی میشدم و چاق

چرا آیودی استفاده نمیکنی عزیز؟
هم توی شیردهی مشکل ایجاد نمیکنه هم روش خوبیه

عوارض نداره؟ تو شیردهی میشه زد؟

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۲ ماهگی
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی