چی هست؟
من چندوقت پیش رفتم بهداشت بزنم گفتن نزنی بهتره عوارض زیادداره قرص برام نوشت گفت بهتره الان یک ماه دارم میخورم مشکلی نداشتم
من قرارع برم شنبه بگیرم برم بهداشت بزنم
من که نمیزنم ولی از داروخانه باید بگیری هم سه ماهه هست هم یک ماهه
نه من میزنم فقط باید منظم بزنی که طبق تاپیک قبل من یادم رفته ولی امروز زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.