کیا امپول جلوگیری میزنن؟

۹ پاسخ

ب من ک دکتر گفته روز دوم پریودی بزن اگه پریود نشدی از ۲۸روزه بزن

هم ب دست میشه هم ب باسن

۴۵تومن ایناس

دکتر برام نوشته بود

ن درد نداره مثل امپول های دیگ یک ماه یه بار

ن ندارم

من یک ماهه میزنم فعلا عوارض برام نشون نداده

من

چقد درگیر جلوگیری😂فک کنم تنها بیخیال گهواره از لحاظ جلوگیری منم 😑

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۲ ماهگی