اینقد دوز آمپول رو آوردن پایین انگار یه مسکن ساده میزنی
سلام عزیزم بدن با بدن متفاوت به بدن من نساخت و عوارض ش سه ما پریودی بود که قطع نمیشد
من بعداز زایمان اولم چند دوره سه ماهه زدم و بلافاصله بعداز اقدام دوم هم باردار شدم ، الانم بعداز زایمان دوم بازم آمپول جلوگیری زدم. اولاش فقط پاچه میگیرم اما ب مرور بهتر میشم😊
سرچ کن ببین جی برات میاد
من یه دوز سه ماهه شو زدم دوهفته اول که سگ شده بودم وحشششتناک همش خودمو کتک میزدم
بعد اولین پریودی که بعد زایمان شدم دو هفته خونریزی وحشتناک داشتم بعدش با دارو قطع شدم و تا الان دیگه پریود نشدم
دکتر به من کفت هیج عوارضی نداره و امنه
ولی خیلی هارو دیدم میگن خیلی ضرر داره
برای من عوارضش همین بود که بنظر خودم میارزید
الیته اگر حامله نباشم 😭
مامانم بعد من امپول زد و این شد تک فرزند شدم ✋🏻😒😂
بایه بچه امپول نزن حداقل ایودی بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.