۲ پاسخ

ببخشیدا امپولش از داروخونه باید بخری؟یا بهداشت بهت میده؟بعدش داروخونه سوال کنی همینجوری بهت میدن؟

ب من نساخت سه ماهه زدم هر سه ماه خونریزی کردم دو روز بند میشد روز دیگه میومد تا سه ماه اسیر شدم

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان اورهان 🐣🧿 مامان اورهان 🐣🧿 ۱۱ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۲ ماهگی
مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی
مامان مانیار👼الینا🧚 مامان مانیار👼الینا🧚 ۸ ماهگی