امپول جلوگیری 26زدم خیلی دلدردم یعنی پریودمیشم یانع

۲ پاسخ

من خداروشکر پریود شدم داشتم میمردم از استرس

بستگی داره باهات سازگار باشه یا نه. من سوم زدم. پریود نشدم

سوال های مرتبط

مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی
مامان اورهان 🐣🧿 مامان اورهان 🐣🧿 ۱۱ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۲ ماهگی
مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی
مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی