دخترا بهترین زمان آزمایش قند کی هست برم؟؟؟

۱۳ پاسخ

دکتر من گفت ۲۸ برو

دکتر به من گفته 26 هفته برم

منم ۲۴ هفته برم آزمایش قند بدم

۲۴ هفته برو

من ۲۴ رفتم

من امروز رفتم بهم گفته بود ۲۷ هفته برو

۲۴ تا۲۸ هفته

۲۴نوشته بود برام

دکتر من گفت هفته 25 برم

به من گفت 25 هفته کامل شد بهتره
ولی من 28 هفته رفتم 🤦🤣🙈

ولی در کل از 24 تا آخر 28 هفته هست

24هفته

۲۴ هفته خوبه عزیزم

۲۴هفته بروعزیزم

سوال های مرتبط

مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی