سلام دخترا کی برم ازمایش قند بارداری

۸ پاسخ

من امروز رفتم

تا اخر ۲۸ هفته وقت هست
من ۲۴ هفته میخواستم برم ولی دکترم گفت ۲۸ هفته برو

من ۲۶ هفته رفتم خوب بود

برو الان

من ۲۴ هفته و ۴ روز دکترم گفت رفتم

الان باید بری هفته ۲۵

تا ۲۸هفته وقت داری الانم میتونی بری از سمت بهداشت برو ک رایگان باشه

سلام الان بایدبری ازهفته ۲۴شما۲۶هستین

سوال های مرتبط

مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد