سلام ازمایش قند بارداری کی برم؟؟؟؟

۸ پاسخ

اخههه😍😍منم اگه اولی مونده بود دقیقا هم هفته ی تو بودم یادمه چقدر با تاخیر بتات مثبت شد...ولی متاسفانه نموند دوباره باردار شدم عقب افتادم😂❤️

به من گفته ۲۴ هفته و یک روز برو

من تو ۲۶هفتگی و چند روز رفتم

هفته ۲۵

به م گفت از هفته بعد یعنی شرعوع۲۴هفته

من رفتم

تو ماه هفت بارداری

سلام عزیزم توی همین هفته ای که هستی میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسا خانوم مامان مهرسا خانوم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری