خانوما نوزاد کی قهقهه میزنه!؟

۶ پاسخ

۳ ماه نیم‌تا .۴ ماه دیگ موقع شه
الان ماهان بعضی وقتا میزنه 🥹دلم براش ضعف میره

تو ۴ معمولا

دختر من اولای 3 ماهگیش بود میزد

پسر من اوایل سه ماهگي خیلی کم الان ک اواخرش هسن زیاد شده

این موقع‌ها شروعشه

برکه ۴ماهگی برا اولین بار قهقه زد🥹

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۰ ماهگی