سلام
به نظرتون بیهوشی خوبه یا بی حسی؟

۵ پاسخ

بیحسی عالیه

بی حسی قشنگه

بی حسی عزیزم

من و بی حسی زدن بی حس نشد تیغ و گذاشت شکمم از درد جیغ کشیدم سریع بیهوشم کردن

نه بابا ترس نداره که بیهوشی میتونی ببینی دیگ همه چیو

سوال های مرتبط

مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی