والا بی حسی اون امپوله هست که میزنن تو نخاع اپیدورال شنیدم خیلی عوارض داره بعدها هم ممکنه دیسک کمر بیاره مامان من که اینطور شد
من تجربه بی حسی دارم، چون تا حست بخواد برگرده چند ساعت طول میکشه،دردارو حس نمیکنی و تا حست برگرده بهت شیاف میزنن و قابل تحمله اما بی هوش که بشی تا به هوش بیای همه دردارومیفهمی
بی حسی بهتره چون زودتر اثرش ازبدن خارج میشه
بی حسی کمری بدترین تجربه زندگیم بودش...بدون لحظه ای تردید بیهوشی رو انتخاب کن و برای درد بعدش هم پمپ درد بگیر و شیاف
من ازاطرافیانم شنیدم که بی حسی بعدا دیسک کمر میاره و اینا و بی هوشی رو انتخاب کرده بودن اما خودم فکر میکنم بی هوشی ریسکش بالاس
بی حسی بهتره
بی حسی بهتره عوارضش کمترع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.