۷ پاسخ

سلام به نظرتان آغوشی را هم بیمارستان ببرم لطفا جواب بتین چون ساکم را کم کم بیبندم

خوش بحالت مبارک باشه

من از بیمارستان اومدم خونه بستم

من همون لحظه از اتاق عمل اومدم

اگر طبیعی باشه همون روزم میشه اگر سزارین باشی بعد از کشیدن بخیه هات

با دکترت مشورت کن
هرکسی متغیر

10روز

سوال های مرتبط