۶ پاسخ

حتی برای من باعث شد که حرکت کردنم و اینا راحت تر باشه وقتی نمیبندم یه کوچولو راه رفتن سخت و سنگینه اما وقتی میبندم رتحت راه میرم کارامو میکنم

من بیمارستان که بودم پرستارم دستیار خود دکترم بود طبق تظر دکترم گفت از روز سوم به بعد ببند شکم بند مخصوص سزارین بری تجهیزات پزشکیا دارن کشیه زیاد فشار نمیاره اما واقعا جمع میکنه ببند

من شنیدم بعد از چهل روز
بازم برمیگرده ب نظر‌ پزشک خیلی ها زودتر اجازه میدن

من شنیدم بعد دوهفته باید ببندی

من ک بارداری اولم کلا نبستم

۲۰.۲۵ روز بعد

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💓💙 مامان دوقلوها💓💙 ۹ ماهگی