خانومای سزارینی از کی شکممونو ببندیم؟!

۲ پاسخ

سلام عزیزم نتونستم دایرکت پیام بدم
من نی نیم بریچه پیش امنه اکبری نوبت سزارین دارم
بیمارستان امام رضا نظرت درمورد بیمارستان چیه چجوری هستش چون من اهل ارومیه نیستم

به من دکترم گف از روز ۱۰، تا ۴۰ بستم ، قشنگ جمع شده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💓💙 مامان دوقلوها💓💙 ۹ ماهگی