چند روز بعد از زایمان طبیعی شکممون و سفت ببندیم؟؟؟

۶ پاسخ

هرچی ک دکترت بگه اون بهتر میدونه

اگه مشکلی نباشه بنظرم همون اول اومدی خونه ببند

من از اول بستم

فوری باید ببندی وگرنه شکمت میمونه

هر موقع خونریزی تموم شد
اگه خونریزی یا لک داشتی ببندی رحمت می‌چسبه

همون موقع که از بیمارستان اومدی خونع

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی