بلافاصله
به من که دکتر گفت اصلا شکم رو تا سه چهار ماه نبند بذار اول رحم برگرده سرجاش چون وقتی می بندی بهش فشار میاری و به مرور این فشار باعث افتادگی میشه
من ک هیچوقت شکممو نبستم 😐فقط چرب میکردم هرروز
اول باید لگن رو ببندی برای شکم عجله نکن بذار یه چند روزی ۱ هفته ای بگذره حداقل بعد ببند شکم رو ولی لگن رو از وقتی میای خونه ببند
همون روز اول
از همون روز اول
شکم بند هم ی هفته بعد
از اول میتونی محکم ببندی
بعد از زایمان طبیعی لگن رو باید ببندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.