۹ پاسخ

بلافاصله

به من که دکتر گفت اصلا شکم رو تا سه چهار ماه نبند بذار اول رحم برگرده سرجاش چون وقتی می بندی بهش فشار میاری و به مرور این فشار باعث افتادگی میشه

من ک هیچوقت شکممو نبستم 😐فقط چرب میکردم هرروز

اول باید لگن رو ببندی برای شکم عجله نکن بذار یه چند روزی ۱ هفته ای بگذره حداقل بعد ببند شکم رو ولی لگن رو از وقتی میای خونه ببند

همون روز اول

از همون روز اول

شکم بند هم ی هفته بعد

از اول میتونی محکم ببندی

بعد از زایمان طبیعی لگن رو باید ببندی

سوال های مرتبط