۵ پاسخ

اگه زایمانت طبیعیه ۵روز بعد زایمان ببند

من دکترم گفت از سی چهل روز به بعد ببند

من واسه هردوتا زایمانم روز بعد ترخیصم شکم‌بند بستم بعد از ۱۰روز بخیه هامو کشیدم گن تنگ

من از روز اول میبستم
سر بچه اولمم میبستم خداروشکر چسبندگی نداشتم
الانم بستم

والا من تا سی روز نتونستم ببندم چون درد میگرفت بخیه هام دیگه نمیدونم ولی میگن از ده روز بعد میشه بست

سوال های مرتبط

مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان و نیهان مامان آیهان و نیهان ۱۰ ماهگی