۵روز تاخیر و هیچ علائمی🫤

۴ پاسخ

سلام عزیزم منم ۵ روز تاخیرم
روز ۴ تاخیر بتا منفی

من دو روز به موعود بی بی مارک روژان زدم منفی شد

منم تاخیر دارم و بدون علائم

من 7هفته ام علائمی ندارم هنوز بتا دادم خیلی بالا بود

سوال های مرتبط

مامان شایراد🤎🐻 مامان شایراد🤎🐻 ۴ ماهگی
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری