۵ پاسخ

مال هر کسی فرق میکنه

بعضیا توی بارداری هیچ علاعمی ندارند ولی باردارند

آزادسازی یعنی چه است من تازه 1 سال نیم نمیدونم ازدواج کردم برام توصیح بدین لطفاً

چه علایمی باید باشه

منم ۵ روز دیگ موعدمه علائم ندارم آزاد سازی نزدم

سوال های مرتبط