من شیرینی زیاد میخورم تو شیردهی ضرر نداره که؟

۶ پاسخ

منم زیاد میخورم میترسم دیابت بگیرم😂🫡

منم میخورم خیلیم زیاد😂

نه اتفاقا میگن شیرینی شیر افزاست

زیاد نخور نفخ داره

اسم آوردی دلم خواست رفتم از تو یخچال آوردم دارم میخورم 😁😁😁
برای روز مادر واسه مامانم آوردم
خودم همشو خوردم😁😁😁

دیابت نگیری

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان آقا عرفان مامان آقا عرفان ۴ ماهگی
مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۱ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی