دردزیرشکم درهفته۱۸بارداری طبیعیه

۲ پاسخ

من کمرم دردمیگیره. فک کنم عادی باشه اگه لکه بینی نداری

اره عزيزم.اگه مداوم نباشه و زياد نباشه اره گلم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ۱۱۱۱ مامان ۱۱۱۱ ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۹ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی