دردزیرشکم تو هفته من طبیعیه؟

۳ پاسخ

اگه قابله تحمله طبیعیه چون رحم درحال بزرگ شدنه عزیزم نگران نباش

جوری ک بتونی تحمل کنی اره

منم دیشب داشتم
میخواستم برم‌بیمارستان🥲 شیاف گذاشتم خوابیدم‌خداروشکر خوب شد

سوال های مرتبط

مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان اهورا🙋 مامان اهورا🙋 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۹ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی