علت دردزیرشکم دردکمردرماه هفتم چیه

۵ پاسخ

عزیزم منم مثل شما درد زیر شکم و کمر درد داشتم و واژنم بی نهایت درد میکرد
متوجه شدم بچه اومده پایین و دکتر بهم دارو داد ناگفته نماند که من محل کارم به مدت ۸ ساعت نشسته بودم و همین باعث شده بود بچه اذیت بشه
اما الا از وقتی بچرو دادن بالا و استفاده دارو ها استراحت کردن خیلی بهتر شدم شما هم اگر درد ای شدید داری حتما پیگیر باش اگر نه که باید صبوری کنی تا انشالله بارداریت تموم بشه و این دردا هم تموم بشه عزیزم

والا من الان هشت ماه هستم زیره شکم درد نمیکنه

من ک ۲۴هفتم درد دارم

هر سوالی بپرسی جوابش میشه طبیعیه علایم بارداریه

بارداری😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری