تهوع تو هفته من طبیعیه؟؟؟

۴ پاسخ

اگر از اولش داشتی طبیعی

طبیعیه من الانم دارم

من دیروز حالم بهم خورد امروز اسهال گرفتم میگن ویروس جدیده اگه دیدی دلپیچه گرفتی زودی جلوشو بگیر خیلی بده

گاهی میشه عیبی نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری