سلام خانوما دردزیرشکم توهفته من طبیعیه؟

۴ پاسخ

دردزیرشکم دارم یبارخط بخیه سزارین قبلیم یباراستخوان واژن خدایااااا

منم درد رو دارم
استراحت داشته باش و اگر سونو گرفتی و جفت پایین نبوده با استراحت های کوتاه بین کار مشکلی نیست اما از دکترت هم بپرس

منم دارم این دردو

بله چون بچه جا به جا میشه

سوال های مرتبط

مامان ۱۱۱۱ مامان ۱۱۱۱ ۷ ماهگی
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری