سلام دخترا توهفته های من درد سینه طبیعیه؟

۴ پاسخ

انشالله بسلامتی نی نیت دنیا میاد همه چی یادت میره

ممنکنه بزرگ بشه و ترک بخوره البته بعدا ولی منم علائمم فقط سینه درده اگه میتونی سوتین خیلی راحتی نخی بپوش ک خیلی درد نکنه

بله طبیعیه برای من شدیده و بخاطر بارداریه

فکر کنم چون منم داشتم یکم بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری