سلام ماماناتیرکشیدن واژن توهفته من طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

اره منم بعضی اوقات میشم

راستش منم از عصر همینطوریم الان یکم بهتر شدم نمیدونم از چیه

من دارم و جفتم پایینه

منم خیلی زیر دلم سفت میشه

من خیلی درد و سنگینی احساس می‌کنم

منم اینجوریم میگن طبیعیه😐😐🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Mahdiyar🩵👶🏻 مامان Mahdiyar🩵👶🏻 ۶ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی