سلام عزیزان درد واژن یا تیر کشیدن کیا توهفته من دارن

۶ پاسخ

منم دارم کاش ربطی ب سرویکس نداشته باشه منک حاضرم تحمل کنم

من دارم✋

من تازه الان بیشتر شده

منم دارم نمیتونم بشینم اصلا ولی طبیعی انگار

طبیعیه ماه های بالا شدیدترم میشه . منیزیم کمک کنندس موز و تخمخ کدو بخور

من دارم🫠

سوال های مرتبط

مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی