خانما سنو مشکلی که نداره
سنو nt هست

تصویر
۵ پاسخ

من همین تاریخم 5/4/3

همه چیش خوبه
احتمال نداد بهت واسه جنسیت

ن عزیزم خدا رو شکر مشکلی نداره

منم دیروز رفتم سونو ان تی تاریخ زایمان و زده ۳ تیر

تاریخ زایمانمون باهم یکیه 😁🫀

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جونم مامان جونم هفته بیست‌وششم بارداری