۲ پاسخ

اگر نزد ده دقیقه صاف نگه دار حتما لازم نیست بگیری

اره والا هر کار میکنم آروغ نمیزنه ب پهلو میخوابونم اگ بالا آورد نپره ت گلوش😕

سوال های مرتبط

مامان hamin💙 مامان hamin💙 ۷ ماهگی
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱ ماهگی