۴ پاسخ

من میدم خیلی دوست داره

اره خیلی خوبه
همه میوه ها مجازه فقط خرمالو و کیوی ک حساسیت زاست نده

من از شش ماهکی هرروز میدم

من الان آبشو گرفتم با اب پرتقال قاطی کردم دادم بخوره
چون سرما خورده

سوال های مرتبط

مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی
مامان دخترم تاج سرم🤍 مامان دخترم تاج سرم🤍 ۱ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ سالگی
مامان دونهای آلبالو🍒 مامان دونهای آلبالو🍒 ۲ سالگی
مامان پرنسا🤍 مامان پرنسا🤍 ۲ سالگی