مامانا میتونم ب دخترم باقالی بدم؟تازشو

۸ پاسخ

اخه چه خاصیتی داره جزاینکه فقراهن شدید میاره ندید بهش

نه عزیزم ممکنه حساسیت داشته باشه الانم دسترسی به دکتر کمه

حتما حتما قبلش باید آزمایش فاویسم بدید
اگر نداشت بعد میشه داد

من یبار چندتا دونه دادم البتهههه قبلا ازمایش فاویسم و ازش گرفتم
ولی درکل خوب نیست اصلا حتی واسه بزرگا فقط خوشمزه س

اره من میدم پوستشو بگیر فقط

نه عزیزم خوده ادم بزرگم میخوره حالش بد میشه

من که میترسم بدم

فامیل ما بهش داد بچش بستری شد بیمارستان حساسیت زاست

سوال های مرتبط

مامان دخترم تاج سرم🤍 مامان دخترم تاج سرم🤍 ۱ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ سالگی
مامان پرنسا🤍 مامان پرنسا🤍 ۲ سالگی