مامانا شما واکسن کزاززدید
تب نکردید

۵ پاسخ

نه من هیچ عوارضی نداشت برام جز یکم دستم خفیف درد می‌کرد

نه تب نداره. یکی دو روز دستت درد میگیره وقتی میخای دستت بالا بدی

من صبح زدم ،فقط یکم از بعدظهر دستم درد میکنه

من دیروز زدم و تب نکردم ولی دستم درد گرفته

من فردا میخوام برم بزنم.ان شاالله که چیزی نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۵ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی