مامانا شما چند هفته واکسن کزاززدید

۱۳ پاسخ

من‌تو همین‌هفته زدم

۳۱هفته

به من گفتن 28 بزن ولی هنوز نزدم

خوب من تا الان 4دوززدم ولی ازآخرینش 10سال بیشتر گذشته بهداشت گفت بیابزن همه گفتن نزن منم نزدم بهداشت گفت اگه نمی‌خوای زایمان کردی بعدبیابزن

من دوران عقد زدم گفتن نیاز نیست بزنم

واجبه زدنش

هفته دیگه می‌خوام بزنم ۲۹ هفته

من ۲۸ هفته شدم میرم میزنم

۲۶اینا بود فک کنم

بمن گف 7ماهگی میزنیم برات

ب من گفتن۲۸

۲۸...

بهداشت به من گفت ۲۸ هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۹ ماهگی
مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ مامان گلبرگ🧚🏼‍♀️ ۹ ماهگی