بچم چرا پی پی نمیکنه شیاف هم زدم😭

۳ پاسخ

وازلین بزن در کونش

تا ۴ روز مشکلی نداره اگه بیقرار نیست و اذیت نمیشه....شیاف نزن
اگه خیلی نگرانی کریپ میکسچر بخر ۵ قطره ظهر ۵ قطره شب بده بهش هم دفعش راحت ‌میشه هم دلدرد نمیگیره هم گاز های معدش خالی میشه

مگه چند روزه دفع نداشته؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی