شما هم انوکسا زدین شکمتون کبود شده.من کبود کبودم
دوستان حامله کسی نیس امپول انوکسا دارم ۲۹ تا دانه ای ۵۰ میفروشم تاریخم داره تقریبا دوسال داخل یخچال بوده بااینکه یخچالی نیس
دور نافه به فاصله ۴ تا ۵ سانتیمتر. بهتره بشینی و سرنگ عمود باشه به شکمت . اگه دور ناف رو یک دایره بکشی ، نیم دایره پایین بزن .
هر شب یکم برو جلو تر بزن . مثلا مثل ساعت . دور ناف رو گردی ه ساعت در نظر بگیر ، از ساعت ۳ روی شکمت شروع کن بزن هر شب ی شماره برو جلو . تا ۹ .
نمیدونم خوب توضیح دادم یا نه اما تمام تلاشم رو کردم درست توضیح بدم .
بعد درسته ک سرنگش نیازی به هواگیری نداره اما یک هوای خیلی کمی توش داره اگه هواگیری کنی دردش هم خیلی کم میشه. جای تزریق رو هم بعدش فشار نده تا کبود نشه .
دکترم هم به من گفت بازو و رون و اینا ممنوع فقط شکم .
روزی ی بار ب بازو
واینک بگم باید ی تایم مشخصی بزنی ن اینک دلبخواهی
از چند سیکل باید بزنی چندتا اون برای چیه
روزی یکبار دور ناف
عزیزم منم میزدم روزی یدونه دور ناف و خودم میزدم
من یکی صبح یکی شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.