خانوما آمپول انوکسا رو یه روز در میون بزنم‌موردی داره

۳ پاسخ

باید از دکترت بپرسی گلم

من اول هر. شب میزدم بعد دکترم گفت دیگ از الان شب در میون

اگر دکترت گفته نه، ولی اگه دکترت نگفته باید هر روز بزنی عزیزم
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni

سوال های مرتبط

مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری