مامانا پارگی کیسه آب چجوریه؟؟؟

۵ پاسخ

۴۰ هفته رو رد کردی؟

مال من دو ساعتی هس همش میاد تا بلند میشم یا میشینم میاد نمیدونم چکار کنم

چنددقیقه پیش ازمن اینجوری اومد 😐نگرانم

مثل شیر اب نیس ولی مثل اداره بی اختیاره بی بو هم هست و بی رنگ مثل آب. داغ ام هست چکار کنم

یه اب بی بو و رنگ مثل اب لوله ازت میریزه گرمم هست.
انگار شیر آب باز کردی

سوال های مرتبط

مامان فرفری و فسقلی مامان فرفری و فسقلی ۸ ماهگی
مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی
مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان باران💓 مامان باران💓 ۶ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فلورا🍒 مامان فلورا🍒 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱۰ ماهگی