انقباض بعدش چیه؟ پارگی کیسه آب؟

۴ پاسخ

عزیزم زایمان کردی بسلامتی؟

نه لزوم نداره حتما کیسه اب بترکه
دردت زیاد میشه فقط

نه صرفا کیسه‌اب‌نمیترکه.
دهانه رحم که‌باز بشه بچه خودشو بکشه پایین گیسه اب میترکه.

نه انقباض منظم بعدش باز شدن دهانه رحمه

سوال های مرتبط

مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فلورا🍒 مامان فلورا🍒 ۸ ماهگی
مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۶ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱۰ ماهگی
مامان فرفری و فسقلی مامان فرفری و فسقلی ۸ ماهگی