رنگ کردن مو ضرر داره

۸ پاسخ

من تو ۳۸ هفته موهام رو هایلایت کردم .. دکترم اجازه داده بود

دکترم گفت سه ماهه سوم مشکلی نداره
منم دوسه روز پیش کردم

رنگا

تو هفته شما گیاهی و بدون بو نه

دکلره هم کردم ولی ب ریشه نزد

من امروز رفتم

من شنیدم واسه یکی مشکل ساز بوده رنگ کرده مخصوصا دکلره

فک نکنم تو هفته های اخر مشکلی داشته باشه چون دیگه بچه کامله ولی به دکتر بگو

تو هفته شما دیگه مشکلی ندارع

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۲ ماهگی
مامان دلوین کوچولو😍 مامان دلوین کوچولو😍 ۵ ماهگی
مامان پناه🫀🦋 مامان پناه🫀🦋 ۱۰ ماهگی
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی