خانوما الان رنگ مو ضرر داره ؟

۶ پاسخ

ی ارایشگاه برو تو فضا باز برات انجام بده ماسک هم بزن

من کراتین کردم تو هفته شما 😂

خیلی از متخصصین الان میگن این فقط خرافات هست
من سر دختر اولم رنگ میکردم
الان هم دکلره و رنگ کردم فقط دکتر گفت بهتر فویل باشه برای دکلره

من یه هفته پیش گذاشتم

منم خیلی دوست داشتم رنگ کنم موهام رو الان، ولی به خاطر گل پسرم تصمیم گرفتم یه مقدار دیگه صبر کنم و بعد از به دنیا اومدنش رنگ مو بذارم، تا الان که صبر کردیم عزیزم، به نظرم یکم دیگه هم صبر کن

خیلی شنیدم خانما تو این هفته ها از رنگ مو استفاده میکنن، واقعیتش من از پزشکم سوال نکردم، ولی شنیدم باید گیاهی باشه و دکلره نمیتونی بکنی، چون از پوست سر جذب میشه و برای جنین ضرر داره، مخصوصا دکلره. حتی موقع شیردهی بعد از رنگ و‌دکلره میگن باید خانم شیرده شیرش رو کامل خالی کنه، و‌تا چند ساعت به نوزاد شیر نده

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان دلوین کوچولو😍 مامان دلوین کوچولو😍 ۵ ماهگی
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد